tiistai 8. syyskuuta 2015

NY yritys ja asiakaspalvelu

NY- yritys

Elikkä nyt tässäs syksyllä ollaan kehitelty omia NY- yrityksiä pienissä ryhmissä. NY- yrityksessä on tarkoituksena saada kokemusta yrittäjyydestä, vaikka nämä meidän yritykset eivät ole ''oikeita'' yrityksiä, on niissä silti sama periaate. Yritykseeni kuuluu Saara, Anni ja Minja ja yrityksemme nimi on Natural Beaty NY, eli tuotteemme ovat itse valmistettuja mm. huulirasvoja, palasaippuoita ja tuikkuja. Alamme myös tekemään keikkatyötä, eli käymme asiakkaiden kotona leikkaamassa/värjäämässä heidän hiuksia tai miks ei partaakin! Yrityksellämme ei ole vielä niinsanottua liikettä, mutta toivottavasti semmonen saadaan niin työskentely on paljon helpompaa

Yrityksen kautta opimme yrittäjyyden hyvät ja huonot puolet. Saamme kokemusta erilaisista asiakkaista ja opimme virheistä. Eniten mietityttää yrityksen toimivuus, saammeko tarpeeksi asiakkaita? Toivottavasti, tähän voi vain itse vaikuttaa. En usko etteikö ihmisä kiinnostaisi omatekoinen huulirasva tai hyvälle tuoksuvat palasaippuat, täytyy osata markkinoida tarpeeksi kattavasti, että ihmisten kiinnostus heräisi.Yritys aloittaa pienesti myymällä vain paria tuotetta ja kun kysyntää tulee, tuotteita lisätään.


Asiakaspalvelu

Myös asiakaspalvelu alkoi syksyllä! Pelotti aivan järkyttävästi, mutta yhtäkään asiakasta en oo pelänny tehä, apua oon saanu tarpeeksi. Kassassa oon ollu nyt yhden kerran ja se meni yllättävän hyvin vaikka aluks kaikki oli niin monimutkasta ja tuntu ettei mistään tuu mitään. Asiakaspalvelu on ollu kattavaa, on tullu erilaisia töitä ja vähän haastetta. Lyhyiden hiusten leikkaus tuottaa vielä hankaluuksia varsinkin naisten hiuksissa, niitä voisi opetella vähän enemmän. Yksikään asiakas ei ole sanonut etteikö pitäisi hiuksistaan sen jälkeen kun olen ne huoltanut ja se on aika positiivista! Varmuutta ja rohkeutta pitäisi saada hieman lisää asiakaspalveluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti